Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Sfin. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Sfin. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Αέρας στα Πανιά των "Σταφυλιών"

Όπως έχει αναφερθεί ήδη στους Φωνογραφιτζήδες, τα Περσινά Ξινά Σταφύλια τελείωσαν πριν λίγους μήνες την πρώτη τους ολοκληρωμένη δουλειά και την παρουσίασαν στο κοινό τους τον Απρίλιο που μας πέρασε.

Στα πλαίσια της παρουσίασης του δίσκου τους, τα Περσινά Ξινά Σταφύλια πραγματοποίησαν συναυλίες σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Βέροια και προσεχώς θα ανακοινώσουν και άλλους προορισμούς. Η πρώτη και επίσημη παρουσίαση έγινε στο Rover όπου το μαγαζί γέμισε ασφυκτικά από φίλους και φανατικούς θαυμαστές. Φυσικά πέρα από τα τραγούδια που περιέχονται στο «Αέρα στα Πανιά μας» παίξανε και άλλα τραγούδια, που θα συμπεριληφθούν σε επόμενες δουλειές τους, καθώς και τέσσερις διασκευές αγαπημένων τους καλλιτεχνών.  
 
Η setlist που παίχτηκε στην πρώτη τους παρουσίαση στο Rover (2.5.2012) ήταν:

  1. Περσινά Ξινά Σταφύλια
  2. Rock and Roll
  3. ΜΜΕ
  4. Πανκσοκ
  5. Δούλευε Ρεμάλι
  6. Χόρεψε
  7. Τρελός
  8. Φριχτό Όνειρο
  9. Θάλασσα Χακί
  10. Μεταμεσονύκτιον
  11. Αέρα στα Πανιά μας
  12. Ρεμπέτικο (παιγμένο από το cd) 
  13. Σβήνουν τα Φώτα
  14. Get that beat
  15. Εξουσία και Χαρά
  16. Η τέλεια Ληστεία
  17. Ύποπτη Βραδιά
  18. Guns of Brixton
  19. Άκου Ανθρωπάκο
  20. Αστυνόμος Σαΐνης 
  21. Πέσε για Ύπνο
  22. Δημόσιο
  23. Too drunk too fuck
  24. Ραμολιμέντο
  25. I wanna be sedated
  26. Για πάντα Παιδιά 
 Στη συνέχεια εμφανίστηκαν στο Legalize It Festival στην Αθήνα (11.5.2012) μαζί με άλλες γνωστές μπάντες, στο 8ball σαν support στους Authority Zeros (12.5.2012), στο Plandevel Festival στη Βέροια (18.5.2012) και σε εκδηλώση κοινωνικής αλληλεγγύης στη Ροτόντα (19.5.2012). Σε όλες τις εμφανίσεις τους έκαναν αυτό που ξέρουν να κάνουν με τον καλύτερο τρόπο, παρά το κουραστικό τους πρόγραμμα, δημιουργώντας πολύ ωραίο συναυλιακό κλίμα. Για το Μάιο έχουν προγραμματίσει να κάνουν ακόμα μία εμφάνιση, στο Stardust all day bar στην Καστοριά στις 25 του μηνός.




Αναλυτικό Review για το cd των Σταφυλιών, μπορείτε να βρείτε σε αυτό το link

Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι της ittolettas8!

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Χειμωνιάτικο Τοπίο…


….πώς το υποδεχόμαστε??? Διανύουμε έναν πολύ αυθεντικό χειμώνα! Και μάλιστα την κατάλληλη περίοδο. Στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας μας χιονίζει. Σε αρκετές το έχει στρώσει. Ξέρω ότι αυτομάτως δημιουργούνται πολλά προβλήματα. Μη με παρεξηγήσετε, αλλά αυτή τη στιγμή δεν θέλω να γράψω κάτι για αυτά. Ξέρω ότι υπάρχουν, τα βλέπω και με θλίβουν. Αλλά υπάρχει και τόση ομορφιά σε ένα χιονισμένο τοπίο!
Δεν ξέρω αν στην πόλη σου χιονίζει। Και απευθύνομαι σε σένα αναγνώστη! Αν χιονίζει παράτα τα όλα και έβγα έξω. Περπάτα στους χιονισμένους δρόμους. Βρες την τρέλα μέσα σου και πέσε στο φρέσκο, αφράτο, απάτητο χιόνι. Κυλίσου, κάνε πεταλούδες με χέρια και πόδια και άσε το αποτύπωμα του παγωμένου πισινού σου στον έδαφος. Μην είσαι ιερόσυλος. Βγάλε την κουκούλα. Πέτα την ομπρέλα! Αν θες βάλε ένα σκούφο, όσο πιο γελοίο τόσο το καλύτερο. Χώσε τα χέρια σου στο χιόνι, πλάσε μια μπάλα και πέτα την σε κάποιον. Αν είσαι μόνος, κοίτα γύρω σου και όλο και κάποιον θα δεις να κρατάει την ίδια μπάλα και να ψάχνει κάπου να την πετάξει. Παίξε χιονοπόλεμο. Στήσε έναν χιονάνθρωπο. Επιστράτευσε όση φαντασία κρύβεις να δεις με τι θα κάνεις τα μάτια και το στόμα. Τα χέρια είναι εύκολο. Το πιο πιθανό είναι να αποτύχεις. Αλλά κλάιν. Απόλαυσέ τη διαδικασία! Ποιος ξέρει πότε θα μπορέσεις να πάρεις τζούρα από τα παιδικά σου χρόνια?
Βγες βράδυ. Περπάτησε. Βρέξε τα πόδια σου. Απόλαυσε τη διαδρομή. Κάτσε κάτω από τη λάμπα του δήμου και βρες μια φωτογραφία. Κάτσε σε ένα ύψωμα και χάζεψε την ασπρίλα που ανοίγεται κάτω από τα πόδια σου! Χάζεψε με τον ροζ ορίζοντα! Κλείσε τα μάτια σου, κοίτα ψηλά και νιώσε τις νιφάδες να γεμίζουν το πρόσωπό σου! Και έπειτα ξεκίνα να γελάς! Γέλα σαν τρελός! Πιες μια γουλιά κονιάκ από το φλασκί που κρύβεις στην εσωτερική τσέπη του μπουφάν σου. Κέρνα και τον φίλο σου! Κέρνα και τον περαστικό.
Κρίση ρομαντισμού? Δεν ξέρω τι με έπιασε.. Σιχαίνομαι το κρύο υπό νορμάλ συνθήκες..Χμ… Θα μου βάλω θερμόμετρο!

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Περσινά Ξινά Σταφύλια - C'est La Vie, Ονειρογραφία, 2/1/2012



Μπήκε το 2012 και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να αρχίσει μια χρονιά? Μα φυσικά με ένα live και μάλιστα μιας μπάντας που γουστάρεις να την ακούς , να την βλέπεις και να την αφήνεις να σε παρασύρει! Με αυτές τις προοπτικές ξεκινήσαμε να πάμε σε ακόμα ένα live με headliners τα Περσινά Ξινά Σταφύλια!
Τη βραδιά άνοιξαν οι C’est La Vie, μια μπάντα πιτσιρικάδων από τη Βέροια με πολύ κέφι και διάθεση να ανέβουν στη σκηνή και να ροκάρουν με τον πιο αγνό και καθαρό τρόπο που υπάρχει! Τα παιδιά ήταν πολύ καλά, με την τραγουδίστρια να τραβάει την προσοχή μου λίγο περισσότερο από τους υπόλοιπους. Γενικά άκουσα μια πολύ καθαρή φωνή, χωρίς προσπάθεια για επιτηδευμένα φωνητικά, ωραίες δεύτερες, δυνατό μπάσο, πολύ καλή κιθάρα, διακριτικά πλήκτρα και παιχνιδιάρικα ντραμς. Η σκηνική παρουσία ήταν αυτό ακριβώς που θα περίμενε κάποιος από παιδιά αυτής της ηλικίας. Το θάρρος της απειρίας συναντά τη χαρά της δημιουργίας και τη διάθεση για διασκέδαση. Και το αποτέλεσμα αυτού, μια πολύ καλή παρουσία και ένα εξαιρετικό ξεκίνημα ενός δυνατού live.


Setlist:
Fell in love with a girl
Blue orhid
7 Nation Army
Oh yeah
Hush
Are you gonna be my girl
Jailhouse Rock
Funky Isle (Δικό τους)
Come Together
Μαγικό Χαλί
Cannabis
Narcotic


Ήδη από τους C’est La Vie το κοινό είχε μαζευτεί μπροστά από τη σκηνή. Με το που ανέβηκαν και τα 8 πια μέλη στη σκηνή (προστέθηκε και ο Ηλίας στο τρομπόνι) ο κόσμος άρχισε να γεμίζει τα κενά. Μετά από την απαραίτητη διαδικασία το σύνθημα δόθηκε, τα φώτα χαμήλωσαν και το intro ξεκίνησε. Μια λέξη μόνο μπορεί να εξηγήσει αυτό που ακολούθησε, Π-Α-Ν-Ι-Κ-Ο-Σ!!! Από τα πρώτα κιόλας ριφάκια ξεκίνησε ένας ξέφρενος χορός που κράτησε μέχρι το τέλος. Ακούσαμε παλιά αγαπημένα τραγούδια, καινούρια σπαρταριστά κομμάτια αλλά και διασκευές κλασικών punk και όχι μόνο συγκροτημάτων. Η ενέργεια που είχανε τα παιδιά δεν άργησε να φτάσει και στο κοινό που στην κυριολεξία παραλίγο θα κατεδάφιζε το μαγαζί. Ήταν χαλαρά το καλύτερο live τους από όσα έχω δει και από άποψη απόδοσης των κομματιών αλλά και από διάθεση!! Με απλά λόγια μια φάλτσα μπάντα με μέλη 9, μας έκανε να χορέψουμε μαζί τους στο ρυθμό του Rock n’ Roll, μας τα είπαν για Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, για δουλειές και για ρεμάλια, για βολεμένους ανθρωπάκους, δημόσιο, εξουσία και τις ληστείες τους, για ύποπτες βραδιές με μεταμεσονύκτια ιντερλούδια, μας φούσκωσαν τα πανιά με φριχτά όνειρα ντυμένα με χακί στολές, και όλα αυτά με το ραμολιμέντο αστυνόμο Σαϊνη να παίρνει μάτι! Στο τέλος απλά μας είπαν να πέσουμε για ύπνο και τα φώτα έσβησαν! Το μόνο σίγουρο είναι πάντως ότι θα μείνουνε για πάντα παιδιά! Και εμείς μαζί τους!




Setlist : (με * είναι τα καινούρια κομμάτια που ανέφερα πιο πάνω και με ** οι διασκευές)
Intro- Σβήνουν τα φώτα
Rock n’ Roll
Χόρεψε
Get that beat **
M.M.E
Πανκ-Σοκ
Δούλευε Ρεμάλι
Δημόσιο *
Πέσε για ύπνο
Μεταμεσονύκτιο
Αέρα στα πανιά μας
Εξουσία και Χαρά
Ύποπτη Βραδιά *
Guns of Brixton **
Τρελός
Φρικτό όνειρο
Θάλασσα Χακί
Ληστεία
Αστυνόμος Σαϊνης
One step beyond **
Άκου ανθρωπάκο
Bad Boys **
Ραμολιμέντο
I wanna be sedated **
Για πάντα παιδιά
Too drunk to fuck **
Περσινά Ξινά Σταφύλια
Σβήνουν τα φώτα (ξανά μετά από απαίτηση του κοινού)

Να πούμε ότι στον ήχο ήταν για μία ακόμα φορά το ένατο μέλος του συγκροτήματος, ο Tsery, που έκανε πάλι τα θαύματά του!!!

ps: οι φωτογραφίες είναι από την ittoletta!

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Στο πνεύμα των ημερών!!



Η ιστορία ξεκινάει μέρες πριν!!! Όταν ξαφνικά μέσα Νοεμβρίου βλέπεις στολισμένα μαγαζιά (και όοοοοοοοοοοοχι δεν εννοώ τα μαγαζιά που πουλάνε στολίδια και λοιπά εποχιακά). Μιλάω για αυτά που κοτσάρουν στολίδια όπου νομίζουν ότι ταιριάζουν και θα αυξήσουν τις πωλήσεις! Ναι, γιατί ένα ψυγείο με αρχική τιμή 2000 ευρώ θα το δεις με διαφορετικό μάτι αν του βάλουν 5 γιρλάντες, 2 σειρές λαμπάκια και το πασπαλίσουν και με μισό σακουλάκι χρυσόσκονη ωσάν να’ τανε κουραμπιές!! Το βρήκες επιχειρηματία! Αυτό θα πει πετυχημένο Μάρκετινγκ!!!

Ναι ξέρω, ο κόσμος περνάει δύσκολες μέρες και αυτές οι γιορτές είναι μια πνοή ελπίδας και χαράς για τους ταλαίπωρους και μπλα μπλα μπλα! WRONG… Αυτές οι μέρες θυμίζουν σε όλους αυτούς όσα δεν μπορούν να έχουν. Οπότε ναι, ας τα κάνουμε πιο έντονα. Από την άλλη δεν υπάρχει τραπέζι σε καφετέρια ή σε νυχτομάγαζα ελεύθερο. Προσπάθησε κανένας σας να βγει χτες , παραμονή Χριστουγέννων, έξω?? Ελάτε μην κρύβεστε!!! Όλοι το κάναμε.

Πήχτρα τα μαγαζιά Όλα με την ίδια, μα ολόιδια (ας πούμε) μουσική, τις ίδιες φάτσες (πότε εφαρμόστηκε η κλωνοποίηση και δεν ενημερώθηκα?), ποτά μπόμπες μπας και ζαλιστείς λίγο πιο γρήγορα και καταφέρεις να περάσεις καλά! Το μόνο που σε σώζει είναι η παρέα! Σε βοηθάει να περάσεις καλά και να γλιτώσεις τον ξυλοδαρμό των περαστικών που στριμοκωλιάζονται πάνω σου και στην λένε κιόλας από πάνω που δεν πας πιο πέρα! Ναι κοπελιά, για αυτό το λόγο βγήκα έξω σήμερα, για να στη σπάσω και να μην σε αφήσω να περάσεις! Και εκεί που έχω χάσει τις ελπίδες μου κάποιος από την παρέα πετάει την ατάκα «την κάνουμε σιγά σιγά?»!! Ανάσταση (ωπ σόρυ αυτό είναι από άλλη γιορτή)!! Έχω πει σε mode αναζήτησης της 1,50 μέτρου ύψους γκαρσόνας μέσα στο πλήθος। Άτσα, εντόπισα δίσκο στον άερα. Την κοζάρω μπας και μου ρίξει κάνα βλέφαρο, αλλά φυσικά δεν είμαι τόσο τυχερή. "Όχι φίλε κάγκουρα δεν σε χαλβαδιάζω, οπότε μην μου κλείνεις το μάτι. Την κοπελιά πίσω σου θέλω, η οποία αν δεν έρθει άμεσα θα βρει το γυαλισμένο μου πιστόλι στο τραπέζι!" Για καλή της τύχη εμφανίζεται και δεν θα κάνει μαύρα Χριστούγεννα. Και τώρα τα δύσκολα, πως φεύγουμε από εδώ μέσα?? Προσπαθώ να καταστρώσω σχέδιο απόδρασης, αλλά όσο το ψάχνω τόσο απελπίζομαι. Προσπαθώ να θυμηθώ τις κινήσεις παρκούρ που είδα κάποια στιγμή στο γιουτιούμπι. Αλλά μάταια. Εξοπλίζομαι με υπομονή και το καλό μου χαμόγελο και προχωράω. Νιώθω τα καντήλια να προσγειώνονται στο κεφάλι μου σαν καταπέλτες. Αλλά, λίγα μέτρα πιο πέρα βλέπω την έξοδο. Ντου μωρέ!! Φτου ξελευτερία! Τα πόδια μου με παθαίνουν, η μέση μου με γονατίζει και στο κεφάλι μου έχω μια θολούρα.

Κουτσά στραβά μπαίνω σπίτι. Μυρίζω μαξιλάρι… Ω ναιιι!! Τώρα θα κοιμηθώ! Δεν προλαβαίνω να κλείσω και τα δύο μάτια και ακούω τους λοιπούς στο σπίτι να σηκώνονται! Ζητάω παράταση ύπνου. Τελικά υποκύπτω! Σηκώνομαι και το παίζω χαρωπή νοικοκυρούλα και λατρεμένη κόρη! «Πλύνε το μαρούλι, κόψε τη σαλάτα, ανακάτεψε το φαγητό, στρώσε το τραπέζι, μην τσιμπάς από τη γέμιση (γκρρρρρρ, το χειρότερό μου)» και άλλα τέτοια ευχάριστα. "Και τώρα πάνε ντύσου. Γιατί τι έχω??? Ε τι, με φόρμες θα κάτσεις στο γιορτινό τραπέζι???? Λες να θιχτεί η γαλοπούλα και να φύγει????" Πφφφφφφφφφφφφφφ…। Ότι υπάρχει και ντρεσινγκ κοουντ για να κατασπαράξεις ένα πουλερικό δεν το περίμενα!! Και όλα φυσικά με μουσική υπόκρουση χριστουγεννιάτικων τραγουδιών! Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια!!


Merry – fucking- Christmas αδέρφια!!

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Sfin - ώσαμε!!



Μιας και πήξαμε από τσουνιά εδώ μέσα, ο μαστερ Κότσος 210 είχε την (ομολογουμένως καθυστερημένη) αναλαμπή να προσθέσει λίγη τσαχπινιά και χάρη στο τεξανό τούτο blog . Και νααααααα'μαι!! Καιρός ήτανε να μπει ένα γυναικείο μυαλό εδώ μέσα!!