Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

Κλέφτικη Ζωή (παραδοσιακό)

    Εκείνα τα χρόνια οι γιορτές είχαν άλλη αξία. Πολλοί συνομήλικοι μου ίσως θυμούνται την ''συλλογή τραγουδιών'' που είχαμε στο σχολείο. Εγώ το είχα καπλαντίσει φυσικά αλλά το εξώφυλλο έχει χαραχθεί στη μνήμη μου. Είχε ένα περιστέρι κι ένα ανθρώπινο κεφάλι δίπλα-δίπλα. Θαρρώ πως συμβόλιζε την ελευθερία μέσα απ το τραγούδι... Το είχαμε από κοινού με τα αδέρφια μου και πολλές φορές τραγουδούσαμε εκτός από το σχολείο και στο σπίτι, λίγο πριν πρωτοπιάσω μουσικό όργανο... Στον πρόλογο γράφει ότι είναι κυρίως για δασκάλους και μαθητές αλλά και μεγάλους: ''[...] σ' αυτούς θα ξυπνήσουν παλιές αναμνήσεις, θα τραγουδήσουν αλλά κυρίως θα χαρούν. Αληθινά θα χαρούν.'' Ας μην ξεχνάμε να χαιρόμαστε με τις γιορτές και όχι να γκρινιάζουμε.
    Από μικρός θυμάμαι ενθουσιαζόμουν ιδιαίτερα με τις ιστορίες των κλεφτών, μέσα από τα τραγούδια, και μετά από 25 χρόνια που βρήκα αυτό το μουσικό ανθολόγιο έπεσα σ' αυτό το παραδοσιακό τραγούδι. Τιμής ένεκεν λοιπόν για τα 200 χρόνια ελευθερίας είπα να το μοιραστώ με το δικό μου τρόπο.
    Το κούρδισμα που χρησιμοποίησα είναι ΡΕ-ΣΟΛ-ΝΤΟ-ΦΑ-ΛΑ-ΡΕ, ένα τόνο κάτω όλες οι χορδές της κιθάρας δηλαδή. Η εισαγωγή είναι από την εκτέλεση του Λουκιανού Κηλαήδόνη.

Κλέφτικη Ζωή (παραδοσιακό)


Για περισσότερα κάνετε like, comment και subscribe στο κανάλι μου:
https://www.youtube.com/user/kotsos210
For more please like, comment and subscribe to my youtube channel:
https://www.youtube.com/user/kotsos210

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου